Blow my speakers up tonight!

Käkade ming idag, med min käraste K som i Kuk nej (dumma jag) haha K som i klant haha !

Det var gott, kändes som jag rullade runt halva stan, köpte ingenting på stan idag, jag orkade inte efter all mat, har ju massa prylar o grejer nu.
Ska snart trala iväg till krekolas, eller grekolas? handledarkurs med pappsen och brorsan, roligt va?
mja, hoppas dem bjuder på kaffe, sen ska jag hem och ta en grogg, och invänta sex and the city tittarna på att gå ut på krogalainen. kolla om någon är sugen o va med mig. vette fan hur länge man har handlerdar kurs? ^^

någon som vet? blir ganska soft idag, dricka lite och snacka skit, hoppas solen skiner, så man kan sitta ute...


Hejdå suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0