Brunett vs Blondin!

Godmorgon, jag har alltid olika bekymmer varenda dag, mitt största bekymmer nu är att jag var skithet som brunett och inte som blondin, och vad är jag nu jo blondin? haha. Minns när jag blev jätte mörk brunett, det var många som visade sitt intresse då och många som raggade på en, och jag tycker personligen att jag passade bättre i mörkt. Men men nu är jag guldblond och får vara det hela sommaren ska nog bli lite blondare och se hur det känns, annars får jag väl förbli brunett haha. För jag trivdes faktiskt ganska bra i det, saknade bara mitt gamla blonda ja, ville komma tillbaka till den jag var en gång i tiden. Och nu är jag tillbaka! inte helt men lite!

blir nog att lägga i bruna slingor senare mot hösten :)

Hur som haver, ska leta efter äventyr som vi ska hitta på v27 på semestern, har ni några förslag? vi får semester den 4 Juli :) vi tänkte åka utomlands, men ganska onödigt, när den veckan jag fyller brukar vara varmast på året, yes sir, jag fyller gammal kvinna om exakt en månad, vill inte men ibland måste man ju bli äldre! haha fan!
21 år och jobbar på ica haha, nej de tär väl inge fel med det, men funderar på att plugga så småningom, vill blir något roligt!

Måste fan in i duschen nu, solen vägrade titta fram så mycket idag, lite är den framme men inte så att jag kan bli brunare, attans! Blir väl en hel dag på stan eller tunapark, gilalr tunapark asmysigt ju. (: hih


dem två längst ner är nyaste kanske ni fattar? haha


Vad tycker ni jag passade bäst i ?


Kommentarer
Postat av: joppa

Bild två när du är blond är wow!!! your name is look for love!!!

2010-06-11 @ 19:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0