Folket!

Folket kom och intervljuva mig på jobbet och tog kort, tackar gudarna att inge kort syns på nätet just nu, och hoppas inte heller det gör det i dagstidningarna! Dem frågade bland annat om det var lugnt Ica medans bröllopet pågick, Och det var det, en timme där blev det tomt på folk några enstaka, tycker jag åtminstonde!

så det var ju lite roligt faktiskt, hoppas det inte kommer värsta artikeln i tidningen på måndag
med en jätte glad fia och anneli på haha! då dör jag, för jag var inte direkt beredd då det precis blev stressigt när dem kom och jag skulle leka någon jäkla modell? hah!

Vi får väl se hur deras lilla undersökning gick just nu hitta jag detta på nätet där det står

- det var så gott som tomt hälsar de här på Ica kvantum Ekängen.
http://folket.se/nyheter/eskilstuna/1.734668

nej chips o cola bums i säng bye!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0