Girls just wanna have fun?

Givetvis vill jag det, men vill så mycket mer, vill så mycket så allt blir bara fel.
ibland kommer jag till en punkt i livet då jag mårilla av allt och hatar allt!
jag är nog där just denna sekund, hur ska jag göra för att orka leva livet?
Jag går från jätte lycklig till jätte olycklig hela tiden känns det som!
är det de som kallas manodepressiv? Jag vet att jag är expert på att dölja det jag känner
menar ett leende och folk slutar fråga hur man mår =) så enkelt
Jag pratar aldrig aldrig någonsin om hur jag mår inombords, tycker ingen har med det att göra..
eller så har jag bara oerhört svårt att öppna mig för folk? när jag väl försökt så får man inget tillbaka!

Men hur som haver, jag är nog på dåligt humör nu för att solen inte skiner och jag har ingen cykel!
och för att det är studenten i morgon, och jag tänker på min student, och önskar jag kunde göra om den helt.
önskar jag hade varit själv då, alltså singel, det hade nog blivit grymt mycket roligare, man har roligast som singel det är en sak som är säker, så jag har ångest för det också, för jag hade en tråkig student haha!

mm nu är allt fel, hoppas på några öl ikväll iafall.. det är jag värd..
men nu ska jag pyssla om mig själv i badkaret wiiehu!

Glad fia vill jag med ha!


sen blir det jobb en sväng, sen kan ni alla dra åt helvete :)

Serious inlove...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0