Hehe!

Jag tycker kärlekslåtar är bra, det är sknöt att lyssna på dem utan problem, finns ingen låt som berör mig längre haha. Inte så att jag börjar gråta eller sakna något. Fast det dyker alltid upp nya personer som passar in i nya låtar, för så är det ju, om jag dejtar någon nu och lyssnar på några särskilda låtar då tänker jag ju på den jag dejtar/gillar när jag hör låtarna, jag skulle aldrig ta samma låt till någon annan person, det skulle nog inte gå, vadå fantasilös liksom? om jag använde samma låtar/texter till tio personer jag gillar/dejtat varit tillsammans med, Vad osepciell man måste känna sig då. Finns ju visa som gör det, och det är lite skrattretande faktiskt.
Nu när man tänker efter, antingen tänker du på oss, eller så har du brist på låtar och texter. Fet diss det där!

Nya personer, nya låter, nya personer, nya texter. Kom med något nytt, gammalt är gammalt, och lämna det bakom dig också då.

Dricker öl gör jag nu, ska ta en snabbdusch och raka bennen, älskar min nya gilett rakhyvel benen och (allt) hehe blir så underbart lent, vill aldrig sluta raka mig haha. Sen får vi se om man har myskväll eller va vi gör..

suck.. ja gär så trött.. igår var mer en lyckat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0