Ingen skofantast men..

Jag handlade fyra par skor igår, why? vettefan :/ haha

Jag har aldrig varit en skotjej, när tjejkompisarna springer och kollar på skor med feta klackar och som kostar övar 1000 kr så suckar jag bara :P Jag tycker det är så onödigt, dels brukar jag inte köpa klack eftersom att jag redan är så lång som jag är 172 med högre klack blir jag över 1.80.. inge roligt vill inte vara så lång haha!
därför kör jag med små klackar, två cm eller va dem är det är lagom och dem kan man gå i ^^
Så ibland förstår jag inte endel som redan är långa (längre än mig) hur dem kan sätta på sig 10cm klack, dem blir ju skyhöga då? haha och stilettklackar hur kan man gå i dem? särskilt om man fått i sig alkohol?
Jag skulle vilja se mig själv i 10 cm stilett klack på fyllan, herregud vad ni skulle få garva åt mig
och vad mina fötter skulle vara skadade, vrickade åt alla håll! haha

Men igår köpte jag en lite högre klack så att säga, men dem är asläckra och kostade inte så farligt mycket 300 kr plus 10 procent rabatt om man blev medlem, btw dissar jag skopunkten, hade precis köpt tre par skor där och kom på att jag precis blivit medlem på din sko, och spran in igen, skitsur kvinna som säger "amen då måste jag ta om alla skor en och en" sen världens suck.. ja ba jaha skit it då! haha fast kunden har ju alltid rätt men jag orkade inte vara den där jobbiga saken!

hur som haver, ni ska få se mina skor sen :) köpte ju hela fyra par, och så två linnen klänningar lite mer party :)


Men nu skiner solen och fia måste ut och bli brun med någon jävel där ute.. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0