Living out a dream :)

Godmorgon, jag vettefan vad det är med mig men nu är jag inte morgon pigg längre jag kan sova hur länge som helst, jag antar att dem jobbiga tankarna som kommer när jag vaknar och håller mig vaken är borta :)  underbart! Däremot är jag lite ledsen idag faktiskt, Jag drömde såklart om lotta, åh hon var vid liv :(
jag ville krama henne så himla mycket, ( vi brukade inte kramas ) men hon drog sig till mig och lutade huvudet mot mig och till slut låg hon och sov i mitt knä, då kramade jag om henne jätte mycket, och så sa jag, jag har velat krama dig jätte länge.. (: jobbigt men sant, jag saknar henne så fruktansvärt mycket! :(


Det är det ända jobbiga i mitt liv just nu och jag kanske måste bearbeta denna sorg någon gång.. och varför inte börja nu? :'( !


Iyaz – Solo - Mixin Marc & Tony Svejda Radio <- bra låt !


nehe ska dricka upp kaffet ta mig en macka och fixa mig, och papperna och ner på stan, sen till landet och steka, sen ner på stan igen för att sedan fixa mig och dra ut på landet igen :) hihi wiiehooo! ser fram emot en jätte mysig kväll, sen lär jag säkert dra ut på krogen, om jag orkar det ^^ eller om jag träffar mrs x ... haha !

Nu måste jag iaf jalla balla, :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0