Lovat är ju lovat!

Nu är jag riktigt trött, inte bakis bara trött, inte sovit så värst mycket tyvärr.. blää!

Längtar redan nu hem så jag får sova, är iofs hemma.. men skall åka och jobba en sväng, kommer va dött som fan på jobbet eftersom alla firar hemma nu nästan.. sen blir det buss hem om inte taxi.. eller bil.. möta alex fixa mig sen ska vi ut och kolla läget bland alla fulla studenter, tror detkan bli riktigt kul.. men jag är så trött..
men har jag lovat att supa för studenternas skull så har jag haha, måste ju fira dem man känner..
ja tänk er jag känner 91orna haha ! eh jag känner mig som en 90a så!

nåval.. nu skajag piggna till fixa mig och åka bil till jobbet. brum brum örn örn börn börn..


puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0