Lunarstorm!!

Älskade lunarstorm.se lägger ner, varför? kan dem inte bara ha kvar den bara för att? Kommer ihåg när man började använda internet ofta så var det bara lunarstorm som gällde, jag var Lunarberoende, jag drömde om Lunar och jag vettefan! tyckte det var askul! och nu ba lägger ni ner? Min sida på lunarstorm måste vara nästan fem år gammal om inte mera? vet ni hur mycket minnern jag har på lunarstorm? jag har tex gamla mejl från x haha och jag har gamla dagboksinlägg från ja väldigt länge sen. Dikter allt, bilder från tunisien.. ett helt liv där!
inte för att jag använder det men det händer ju att man loggar in ibland för att snoka runt.. :(

ajap, en ny start, glömma det gamla gå mot det nya :P men åh skulle vilja ha kvar allt, tänk er om fem år kolla tillbaka på dagboksinlägg och mejl? sånt man skrev då för tio år sen.. shit.. dumma jävla lunar..

jag älskar minnen och jag älskar att samla på minnen. haha här åker inget ut i första taget haha!

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0