Lyckat Igår!

Midsommar blev mer en lyckat! Grilla och drack på landet med släkt och vänner. Och släkten är ju värst så att säga, vi spelade kubb också! Blandade jordgubbsdrinkar och dunkade musik. Två stolar sprack av alkoholen tror jag. haha klockrent, ba pang så flög de bakåt haha! Och taxi Eskislstuna kan ta sig, väntade över en timme och 30 min på taxin, och när man ringer upp är dem så  tröga så dem lägger på, när man sen ringer upp igen tar pengarna slut, gissa om jag är sur? kommer aldrig mera att åka med dem. Tankade på kortet pål landet också vill säga. Idioter, men vi skällde på en stackars bil nere på stan och han sa ring taxi kurir haha.

Slutade på krogen haha, bilder kommer sen.

nu måste jag duscha och äta by by


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0