Mat på stan!

Ja om mamma inte får bedövning eller något skit hos onda tandläkaren, så ska hon bjuda mig på mat, tycker hon kan bjuda mig ändå (A), kommer inte in på nordea så jag ser inte hur mycket pengar jag har haha suck!

Hoppas hon inte ska tillbaka till jobbet, för jag vill ha med henne, ska ju skaffa nya snygga brillor, dem här gamla ser jag inte så bra i, så ska köpa nya tänkte jag, viktigt att se, och sjukt jobbigt med mina idiotlinser hit och dit!
men hellre dem än brillorna eftersom jag inte ser i dem brillorna jag har nu, jävla blindstyre! haha
Nää ska ha ett par heta brillor som jag kan ha, behöver på jobbet med och sånt, jag tycker personligen det är jätte sött och snyggt med brillor, ser så moget ut. Killar med glasögon är ju jätte söta! vill ha !

Hur som haver, ner och äta hem och ringa en massa samtal.. buh.. men det går nog bra.

måste sätta fart snart ringer väl mamsen Bye bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0