Men aj! ge mig sthlm!!

Godmorgon, jag har asbråttom, jag orkar inte men jag måste. är helt slut efter sthlm trippen igår!
JAG HAR VÄRLDENS IRRETERANDES MORSA!!! på morgonen går hon mig på nerverna helt klart!!

fint väder idag BRA, men jag ska såklart jobba, skulle varit ledig, önskar jag var det haha
vill sola och bada, hitta ingen bikini i sthlm, men funderar på att skita i o köpa känns som stranden är alldeles för långt borta för mig när jag jobbar.. och lediga dagarna nöjer ajg mig med shopping och sol i en park Haha!

har skavsår och allt på fötterna, fick köpa ett par snygga tofflor igår, men de gav med skavsår, undeblieveblie?


Hoppas något roligt händer ikväll iafall hihi! menar inte supa för jag jobbar.. men iafall..


Puss Puss Puss !! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0