Midjebälte!

Illaaaaaaaa.. jag kan knappt ha midjebälte haha, i min släkt har vi väldigt smala midjor, alltså precis under tuttisarna, så jag är inte så ensam om det, men eftersom jag är smal som jag är så är jag väldigt smal där, jag tycker det är snyggt, för jag har ganska breda axlar och sen höfterna :) så man är ju inte helt rak med denna midja! Men jag har ett midjebälte, bara det att jag tappar den stupikvart, hatar att ham ed den på krogen.. men det är ju sjukt sexigt att ha!

Idag har jag titta på skor inte hittat några, blä, sen åkte vi ut till landet åt resterna från igår, massa grillat o gott, sen köpte jag faktiskt kubb, för jag råkar tycka att det är en jätte trevlig lek haha, jag älskart! ;D
mysigt med sommarkvällar och dra ut och spela kubb faktiskt :) ska bli många såna kvällar nu när jag har mitt alldeles egna sätt! ;D

nu ska jag snart dra iväg till några som sitter och dricker, jag ska ta en cider sen blir det hem och ta det lugnt, jag jobbar ju i morgon =)


och färg har jag fått, grr.. men ha en bra lördag då Pusshej!

två bilder från landet igår ^^

Killarnas lag ^^


sen en väldigt lycklig fia invirad i en rosa folt haha



Om det är så det ska va så får det bli så


Whateveaaa. nu ska jag dricka lite granna bajshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0