Min älskling!

Ja, jag köpte en ny liten älskling igår, en mobil, asdyr, abonemang... känner mig så vuxen nu med abonemang, innebär mera ansvar för min del. Det bles så satans dyrt med kontantkort, och det är fan sant det är till för mindre för att dem ska kunna hålla reda på sina kostnader lättare. medans Jag sket i kostnaderna och bara tanka tanka och tanka. 500 kr i månaden tanka jag nog för. Oj nu ringer alarmet på min sötnos ;) oj så fint han ringde haha !

satt och lekte med den som fan igår, jag vet knappt vad alla funktioner är till för, men ska försöka lära mig det, och ja jag vet faktiskt inte hur man tar kort? jag trycker på ta kort den låter och gör något konstigt, men sen då? hur ser jag mina kort, jag går in på camera bilder och dem är borta där haha. Detta måste jag läsa på om. igår visste jag knappt hur jag la in musik, eftersom den är så pass hightech denna mobil. så fick något program med på datorn. Någon som har en sådan får gärna umgås med mig någon dag och lära mig.

Sony Ericsson U51I Vivaz Cosmic Black !



Nu ska jag dricka klart kaffet och hoppa in i duschen sen ner till ica faktiskt, tråkigaste vädret idag, tur att jag jobbar kväll :) i morogn är jag däremot ledig hoppas det blir fint då, för då ska vi bada o sola igen.

Btw, min dröm i natt, jag var så sjukt kär igen, det var värre, och jag vet vem jag var tillsammans med.. men det låter orimligt. Men undra va det betyder att man drömmer att man är så kär och i ett förhållande med någon som i detta laget är upptagen och man inte allst tänkt på, på det viste? ;P hah

Jag trånar faktiskt inte efter kärlek, jag vet inte om jag orkar med det, jag backar så fort jag gillar någon, vågar nog inte satsa fullt ut, vill nog vara för mig själv en längre tid, har så hemska minnen av kärlek. Är rädd att bli nedtryckt och stampad på igen. Har aldrig känt mig så liten på jorden. NU mår jag mycket bättre och är mig själv igen. fast är jag verkligen det? saker kan ärra en för livet, det du gjort har nog satt sina spår, jag tror alla ska göra så mot mig. fast jag egentligen vet att det inte är så. Men jag lär väl märka när jag väl är redo att öppna mitt hjärta igen, jag vägrar vara rädd igen!

puss på söt bara för det!

Ska boka semestern idag med, fan aldrig en lugn stund, men med min babynalle med mig så (A) haha asg

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0