mobilen!

Bli inte arga för tidigare inlägg, jag ville bara dela med mig endel av sanningen, för det finns så mycket inom mig som vill komma ut, och det räcker inte bara att jag pratar med mina vänner, jag pratar knappt med dem, för jag döljer allt inom mig. så de så :(

jag rotar lite i det förflutna i dag ja, stort suck, men va ska man göra, jag är sjutk kaffe sugen och vi har inget kaffe hemma, tror jag ska fixa mig och gå och ta mig en kaffe med någon jävla sak där ute?

är jätte trött, behöver en ny mobil, eller vill ha haha, vill verkligen ha en ny, som jag kan leka med, åh vill ha värsta kul, hoppas lönen är bra då ska jag köpa en ny mobil, min börjar paja lite... :/

Åh ge mig midsommar köpa ny lur redan då haha så jag blir lite glad haha (A)

det behöver jag :) bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0