Öland Gotland?

Hallåj bloggen och mina fem läsare haha typ!

Vi har ju kommit på att vi ska dra till gotland, men nunär jag tittar runt på internet verkar just den veckan vara fullbokad, väldigt svår att boka, och för mycket tänker vi inte kosta på oss. Lite synd, vet inte om jag har någon större lust att tälta en vecka ^^ Men ska titta vidare, vi behöver ju inte just bo i visby som alexandra promt vill!?
haha, Annars får jag ta och titta på Öland, där kanske det finns något över till oss så här i sista minuten.

Eller har ni några andra förslag? till kusten och bad och sol ska vi ha iafall :) och en massa party och jag ska ha en hel hög me hetingar haha! (A)

Sitter även och tittar på ny lur, funderar på o köpa den där sony ericsson mini.. ganska dyr.. men säkert värd det.. Hoppas jag åker och tittar på den i morgon, kommer ju bli min nya lilla baby! (A) så söt!

hihi, nej kan inte sluta tänka på gotland ^^

men men ska nog ta och röra ihop pastasås med spagetti inan jag åker och äter slagsta glass ^^

mysigt va...

sooool

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0