Otrohet

Jag läste nyss något inlägg om otrohet, och jag tycker personligen att det är det värsta som finns nästan, fast det känns som att ju mer vi går in på 2000 talet så känns otrohet mera okej? men så ska det ju inte behöva kännas.
Jag hör, jag ser folk vara otrogna ganska ofta, ibland undrar jag om det finns någon trogen där ute? eller är det så att vi inte kan stå emot frestelserna vi får? Jag skulle nog aldrig kunna vara otrogen, om jag valt att vara med någon så ska jag vara med den, söker jag mig till andra är det dags att göra slut. och det inan man gör något med någon annan. Jag tycker att om man har sex med någon annan än sin pojk/flickvän, och är otrogen på det viset, det är nog det värsta, kan inte ens tänka tanken av hur äcklad jag skulle vara om den jag var tillsammans med gjorde något sådant mot mig. Men det är ju inte bara killar som är otrogna, och det är inte bara killar jag menar, jag vet jag ser jag hör många tjejer vara det också, Det är nog så att vi inte kan stå emot när någon lockar på oss? Men varför är man otrogen? - Jo man söker något nytt, så varför inte inan man är otrogen göra slut så man inte är otrogen? Eller är det spänningen som gör det hela roligt? inan du är otrogen sätt dig i din partners sits. Usch! Jag skulle nog inte klara av om någon var otrogen mot mig, skulle förmodligen krossa hela mig, har varit med om det en gång och det räcker, jag är redan sårad fortfarande från det, var som att någon högg rakt in i igenom hela mig. det är verkligen blä! Hoppas jag aldrig mer möter en otrogen kille!
jag tror att otrohet är antingen att man inte kan stå emot frestelsen, eller så känner man sig inte älskad av sin flick/pojk vän, man känner att man måste hitta det där någon annanstans, därav söker man sig till någon annan.
eller så är det bara spänningen av att vara elak och bli påkommen? såna idioter finns ju också.


Skulle ni säga till om ni såg någon vara otrogen?

- nära vän skulle jag, bekant nej deras ensak!

tycker att det är en nära väns plikt att berätta om dem vet något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0