Satellite

Love, oh, love, I gotta tell you how I feel about you
‘Cause I, oh, I can’t go a minute without your love
Like a satellite, I’m in an orbit all the way around you
And I would fall out into the night
Can’t go a minute without your love!

låten som vann melodifestivalen, den svänger ju :)

Funderar på att öppna en blogg någonannanstans, där det går att ladda upp mina bilder, för jag har ju en massa som vill upp här, men det går tyvärr inte på blogg.se!

Idag har inte hänt så mycket, jag har varit lite nere för jag är rädd att jag har en Cysta gånger två på samma ställe, eftersom jag har lite ont just där och det känns inte så jätte bra, för jag vill verkligen inte ha något mera skit där!  Så jag har legat och vilat mig, känns nästan som mensvärk i äggstocken fast lite värre och smärtan strålar lite, obehagligt faktiskt, kan inte direkt hoppa och skutta, för då dunkar det ont!

Håll tummarna för att fia inte får åka in akut! bra tack! litar på er!

I morgon kommer det pengar in på mitt konto, och vad ska fia göra då? Jo shoppa.. nej då ska ner och titta lite eventuellt beror på vädret, behöver en väska inför tisdag, då vi ska till sthlm och där ska jag shoppa =)
Ska hälsa på en vän som numera bor där, ååh ska bli så kul, hoppas på skinande väder, åh kan inte förstå vi tre i sthlm? som sex and the city.. fast dem e fyra men iafall.. ;D ska bli riktigt kuuul ;D

sen har jag bara massa jobba och skit hihi! men två veckor sen semester.. ;)

så ja ni förstår att jag verkligen inte kan bli sjuk igen.
så nu ska vi tänka posetivt och önska att lingonveckan är spöket där nere HAH

Bye bye suckers

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0