Steka!

Nu ska jag raka bena och allt som behövs bli rakat inför Beachen! haha, vi ska steka ordentligt, och ha roligt i sundbyholm, jag ska inta beachläge, har inte varit på en strand sen egypten. Har inte badat ute sen egypten.
Och nu ska jag som älskar bad och strand och sol äntligen få komma till stranden. hehe. Det blir lite så ju äldre man blir ju mindre vistas man på stranden, men det är för att jag inte har tid. och inte för att min kropp förändras. för det har den fortf inte gjort (A) till höst ska jag börja träna, för det finns ju visa delar som behöver trimmas lite som automatiskt försvinner hänger när man stiger i ålder. Tex rumpa/bröst! jag skulle inte kunna gå ut med en ful platt rumpa, usch va dåligt jag skulle må över det. Tuttarna skulle jag kunna fixa med silikon aiight!

Skulle faktiskt vilja ha det, nu när jag märker att det är mer vanligt, jag menar jag vill också känna på hur det är att ha stora bomber, något att ta på, något som fyller ut klänningar och Bhar, nästa sparning silikon!
Just bara för att det är fint, jag kommer dock ha högst en stl större =) mera orkar inte min kropp och mera pallar inte min rygg av. nu har jag B! haha lite onödigt då kankse men jag får väl drömma? ^^

Och nu till semestern nästa vecka, Inte tänkte vi på att hela gotland är fullbokat v27, för nu har vi kollat och vi vill inte tälta, fast mig kvittar det ju, kan köpa ett bra tält och tälta det är asmysigt, kanske inte me kryp och reng. men jag älska att tälta. Och vi blev så arga igår när vi letade camping stuga vid kusten, vi ville ju ha något roligt, typ där dem har beachbar och party på stranden. finns det inget sådant här i sverige? Nej så vi beslöt oss för att köra på två kryssning med öveernattningar haha. Vi ska alltså ta birka paradise övernatta var nu den går, ta båten tillbaka, ta nästa båt övernatta var nu den båten går, övernatta ta båten tillbaks. eller så stannar vi bara längre där båten stannar.

Det är våran ide just nu. så jag ska väl ner och kolla upp det där. :)

Idag köper jag även ny lur. är så fucking sugen. det är inte sant. NY MOBIL!
hatar min fula rosa, den har gjort sitt, den har fortf lite minnen i sig jag inte vill ha
vill att den ska ligga död. så jag någon gång kanske kan kolla i den haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0