Stekt fia! gott? =)

klart jag är god stekt! euo.. haha

Vi tog med oss mat från pasta huset slog oss ner vid strömsholmen och åt, solade och sov ^^ haha härligt va?
Nu är man lite mera stekt ;D så som det ska vara, älskar mitt jobb för hela denna veckan skulle och har jag jobbar kvällar och det gör att jag hinner steka och fixa om dagarna ;D underbart ju älskart..

På fredag kör vi igång med en grillfest på landet, fifan vad det ska bli både gott och kul, spela spel och ha oss, och min sjuka släkt dricka? allihoppa? hmm.. nice.. hoppas på fint väder bara ;D

nu är jag så sugen på något gott så jag funderar på att åka ut till landet och grilla med mamsen.

men vi får la se, everything is so perfekt right now in my little world :)

"varför ha bråttom? när Jag har hela livet på mig " hah? ;P juste !

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0