STHLM BABY!

Mot sthlm, jag älskar sthlm, jag har fått pengar, så jag älskar detta ännu mer, corinne bor där så jag älskar allt ännu mera där nu, och krisitn följer med mig upp dit och då älskar vi det ännu mera en mest HAHA!

vi tre har så roligt, det är helt wierd, men roligt har vi iafall, dem tre mupparna från klassen <3 !

Nu ska jag ladda kameran, självklart ska kameran med, sen duschen, vet ej om jag ska ha mina nya blårutiga shorts.. ja lär ta ett tag att bestämma mig. så måste nog skynda mig.

har btw köpt mirakel spray till håret, 150 kr hoss frisören, den ger glans skyddar mot värme och volym samtidigt..
och sprutade i lite igår, och tre stycker på jobbet frågar om jag färgat eller klippt mig haha. lite roligt att det lönade sig att köpa något smådyrt!

I sthlm ska jag hitta en sexig bikini, finns ju inge här i stan, sen annat smått och gått, har bestämt mig för att ta en öl fram åt kvällen också, jupp stannar där så länge jag kan, hade jag inte jobbar i morgon hade jag sovit kvar!




Men måste skynda mig nu bye suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0