That tonight's gonna be GOOD night!

Godmorgon, jag är jätte glad när jag vaknar upp såhär på midsmomardagen, men det fanns inge kaffe så jag dricker typ något kaffe man egentligen ska koka på spisen.. den e ganska god annars iafall..

Sover helt underbart gott ju, förstår inte dem nätterna man inte kan sova, de flesta nätter sover jag så bra att man inte ens vaknar eller något. När jag sover med någon sover jag asdåligt, och blir väckt hela tiden, så jävla skönt nu att ha ostörda nätter, tänk att jag typ inte hade det på över ett år förut! Men ändå så ville man sova ihop haha. knepigt. Nästa förhållande behöver jag fan mina egna underbara nätter, ska värdera dem <3 (A) haha

Ska ut på landet idag, men först till jobbet, vädret ser underbart ut, woho, så på me sommar kläderna och bege sig till bussen, jo idag blir det buss, cykeln står kvar på jobbet, så den tar jag hem när jag slutar idag.

Jag älskar midsommar, för snart fyller jag år :) fast jag vet inte om jag gillar att jag fyller eller om jag ska hata det? jag älskar presneter samtidigt som jag hatar det!!


"I hope you hope" =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0