Tjuvar!

Tycker ni ska sluta sno andras saker, jag ska fan inte behöva låsa in min i ett cykelrum för att ni inte ska komma åt den lika lätt! idioter, kan ni inte skaffa egna cyklar? måste ni just ta min? men grattis ni fick en riktigt dålig cykel, jag kommer höra lång väg när den kommer cyklandes, och ni har inge reflex därframme så det skramlar högt, och jag ska fan hitta den!  jävla idioter!

Den var inte speciellt dyr 1300 kr ny, vanlig damtralla utan växlar... och bökig och cykla med..
hade en exakt likadan förra året som blev snodd direkt, idioter!

Nu tror jag att jag köper en begagnad för några hundra, får åka och titta på en i morgon..
måste vekrligen ha en cykel suck.

Nu ska jag polisanmäla det hela. idioter va arg jg är.

Aja skit på er allihoppa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0