Undress you!

Hallåj, blir ju Gotland på söndag tror jag, ifall jag tar ledig på söndag, jobbar exakt hela helgen, fast ska försöka kan vara skönt att ha söndagen fri. så man får sova ut, fifan va kul vi ska ha, jag kan inte sluta tänka på det. lilla visby, det som ser så mysigt ut på tv, jag vill faktiskt flytta dit, jag älskar medeltid/vikinga tid!^^

Nu väntas massa jobb inan semestern, och så ska man väl köpa något fint tills man åker ^^ hihi wonderbart..
Ska även köpa en ny lur en samsung jet, någon som har en sådan och kan tala om ifall den är bra? annars en annan, och vad fan är android mobil? Kanske åker och tittar på de idag, fast ändå känns det onödigt min gamla lur funkar delvis. Fast den e fylld av bilder och minnen jag inte vill veta av längre. så lika bra att lägga den död HAHA någonstans. :P

"Det är synd att personer som stått en nära bara försvinner
men när manf år upp ögonen förstår man tillslut
att man aldrig var värd något sådant"


tackar alla mina vänner som fått mig att inse
att jag är så mycket bättre än du :)

Nu ska jag fkatiskt skynda mig herrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0