When I get older I will be stronger!

Godmorgon, ingen har väl missat att jag jobbar på Ica? där spelar dem reklam regelbundet, bland annat Cocacola reklamen, på tv apparaterna i kassan, därifrån har en låt fastnat i min hjärna, K'NAAN – Wavin' Flag - Coca-Cola® Celebration Mix Jag tycker den är härlig, brukar gå o sjunga på den när jag slutat jobba haha, och nu vet jag vart ifrån :) haha !

Någon som vill köpa två katter? jag orkar snart inte med dem, dem är hungriga nu och jag ska gå ner till ica och köpa mat strax, men den minsta är ju helt cp, hon springer hoppar upp bakom min stol o klöser kickar mig med huvudet och pladask hamnar i mitt knä, värsta U svängen! haha roligt hon är.

Nehe om man kanske ska göra lite mera nytta nu, börja med en dusch så man vaknar till liv, tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0