Yeah baby!

Nyss hemkommen faktiskt :) sitter och dricker kaffe ska akutsminka mig coh föna håret sen hoppa upp på hojen och dra till jobbet, det är faktiskt kul att jobba tycker jag, och idag är jag trött, sov inte så jätte bra idag, sover bäst på min egna kudde ensam faktiskt haha. Finns inge mysigare än att sova med någon, men finns inge bättre än att sova själv också! Så tycker jag.. Får hoppas någon rolig jobbar idag så jag får skratta ut min trötthet :)
brukar oftast bli så på jobbet haha, i morgon är det vilst amarknad, jag känner för att vara en familj, funderar på att låna systers barn och åka karusell med dem, jag älskar karuseller och dem gör, så perfekt =) men vi får väl se med det, blir aldrig som jag vill ändå. haha hoppas sol i morgon iafall..

men det brukar regna på vilstadagarna!

Nu ska jag nog skynda mig hejdå bajsungar

senaste tillskottet i familjen ohlsson!

Nästan så jag med vill bli mor nu haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0