Aldrig riktigt nöjd.

Jag är tydligen aldrig riktigt nöjd, ska det vara så jävla perfekt? tydligen.

"It's like breaking my heart all over again, and Now I'm gonna build it back, stronger"''


Vill ungefär bara lägga mig ner och dö ibland, brukar tänka på varför jag behövs?
vore det inte simplar om jag inte fanns, men tyvärr så gör jag det, och får dras med mina demoner!

låter som psykofia, men ibland orkar jag bara inte mer, psyket krashar!


Försöker ta dagarna som dem kommer, men vettefan hur det går alltså
idag är jag iafall glad, ska ner på stan och göra en förändring, och ser att solen skiner
kanske blir mat på stan också, kanske titta lite till ;D haha

OH LA LA sunshine is coming back ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0