Baby let me?

Let me love you down, there is so many ways to love ya ;)

Godmorgon, varför är man trött när man vaknar? borde man inte vara pigg? jag har sovit mer en åtta timmar men det spelar ingen roll jag är sällan pigg när jag vaknat? fast vem är det? Det känns som att om jag verkligen vill så skulle jag kunna somna om igen och bara sova. Tror det fattas några viktiga ingridienser i min kropp, vill säga vitaminer haha. Inte konstigt alls, näringbrist på hög nivå? nej jag äter som en häst, men kanske saknar man någon konstig sak, jag menar min matsmältning är ju otrolig, haha!

Usher - Omg <33333 =)




Nu ska jag snart testa och ringa på lägenheterna igen, hatar telesvar, jag villl ba komma och titta ju?
har två som verkar intressanta, men grejen är den att jag vill flytta redan i juli ^^ semester då,
och då skiter jag i utlandsresan.. fast flyttar jag inte då, så blir det utlandsresa HAH =)

Vi får la se, vill flytta nu bara, ha mitt egna lilla place ^^  börja mitt egna lilla liv,
morsan vill inte heller ha mig kvar här haha, fast jag vet att hon kommer komma
och sova över hos mig och vara hos mig ganska mycket, och jag kommer bjuda över
henne hela tiden.. Åh så sprallig jag är!

Har massvis o fixa i dag, me körkort och allt, blir ett tufft år, om jag ska fixa allt detta haha.

But I will make it :)

Bye på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0