BUHU!

Hemma från västerås nu, fan västerås är fint, kände jag någon där hade jag nog sökt jobb där och flyttat dit. Fast iofs känner jag ju några där, men ändå haha, skulle nog inte kunna var utan mina vänner och min familj, men någon gång i livet kanske ;)

Har haft en toppen dag, vann ingenting idag, men själva grejen med att åka dit och ha det trevligt är ju det som räknas, och eftersom vi alltid har det roligt, och skrattar så magen kniper så blir ju allt mycket bättre.
Vi har ju våran konstiga humor i familjen haha ;D

Nu ska jag tvätta av mig o göra mig klar för sängen =)

I morgon börjar man sent, så ska steka hela dagen, någon som vill steka med mig? ingen som typ är ledig? hojta till, jag ska nog bara steka och äta, om inte mina pengar kommit, hehehe ;)


Adjos, hoppas alla har haft en bra dag som jag =) ser fram emot en vecka med sol och massa jobb, ledig fredag, hoppas på en hel mysig dag eller något ;) <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0