Det var kul!

Jag hade det kul igår, riktigt nice, med massa öl och trevliga människor, och harrys inan tio (fattig som man är) haha men idag är jag rik, idag flög det in pengar på mitt kort, jippy, väldigt lite bara för att vara två månaders uga.. :P men det räcker gott o väl till lilla fialainen! sen är det bara invänta den feta lönen, som man ska spara...
för sen åker vi någonstans.. !

Va gör jag inte dagen efter jag druckit, jo ligger och mår piss, men ändå blev det inte så mycket igår..
nu blir det en dusch och mat, sen kankse bussen till jobbet ^^ är man lite bakis så är man kan vara skönt
att sitta på en buss då.. ba lyssna på musik och dricka vatten eller något gott..


Ska väcka sömntutat för lite mat nu också, upp o hoppa ligg inte o dra dig!! haha

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0