Detta väder :O

Om det ska vara så här varmt och kvaft i sommar så vet jag inte vad jag ska shoppa haha!

Jag är oftast kräsen när jag shoppar, men när jag går med syster så finns det inga stopp
ba köp köp! Jag har inhandlat nödvändiga saker, något jag inte gjort på länge, oftast köper
jag klänningar/utekläder/krogkläder.. men dem använder jag nästan en gång, sen säger jag blä " dem där går ju inte att ha igen" ELLER "oj dem gick ur modet ganska fort", men sen har jag ju faktiskt lyckats köpa några "utekläder" linnen/klänningar som inte går ur modet..det e bra gjort, har ex en favorit som jag köpte när jag fyllde 20 den är så fint så skön, kommer kunna ha den länge ute.. känns som att den inte vill gå ur modet..
men dock gillar jag inte uringningen på den, för jag har inget som fyller ut direkt, hehe och vet ni vad
jag är ganska stolt ändå ;) HAH! cause I'm not fath I'm thinn... and I know you want it haha!


Blev ett par brunbeiga leggings, och ett par usuall svarta tre kvarts leggings, sen ett par jeansliknande beiga nästans om shinos fast ah dem sitter tight o dösnyggt, min rumpa ba yeah kött fifan! hahahaHAHAHA!
Och så blev det en stor t shirt linne shit va man nu kallar det? topp? med en katt på assöt och ett vanligt bacis linne vitt! och så får vi inte glömma nagelacket och Venus rakhyvel, nu ska jag allt bli len till sommaren haha

Aah jag sitter och skrattar åt mig själv för att sådan är jag!

Synd att ni inte får någon bild, för allt är så cp stört hela min data är fan cp störd.

Bajsa på er så länge, ikväll ska jag gotta mig med något gott fifan, är sjukt sugen på Keso, mmm keso ge mig kesooo?

Puss =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0