Familjen Ohlsson moff!

när jag väl får min morsa på moffhumör, då blir det inte lite moff, utan en massa moff
som när jag är sjuk och gör henne moffsugen framför tvn, kan hon gå ner o köpa för flera hundra som vi kan snaska på och som jag kan ha när jag är sjuk, söt morsa va? <3

fast jag är inte sjuk, jag bara kände att jag saknade min mamma idag, jag är borta när hon väl är hemma om kvällarna, och hon sover när jag kommer hem typ, och på helgerna är hon på landet och jag ensam hemma, vi träffas knappt känns det som då.  Så jag frestade henne med moff, så gick vi till ica och vi skulle bara köpa kakor eller glass.. det blev kex, massa olika kex, massa olika ost (såna man har till kex) galna kon eller va dem heter, vanlig ost, och någon annan ost, och två stora chockladkakor marabou, en stor kakpåse, (kexchockladrån) Smågodis och dricka. har settat och moffat, fattas bara chips, det är överdrivet mycket vi köpte faktiskt..

men gott är det att moffa! det gillar familjen ohlsson, särskilt jag som kan äta va jag vill utan att gå upp i vikt stor fortfarande stil, fast jag känner mig fetare och det kanske är bra det iafall!

nu tittar hon på tråkiga schlagergrejsbajsimojs.. och jag väntar på att desperata fruarna ska börja
sen ska jag bumsa ner i sängs, om jag inte tar ett varmt kvällsbad.. mysigt..

you catch my eye


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0