Fokuserad/galen?

Jag är galen emellan åt, jag blir galen åt mina tankar, "undra när den rätte för mig kommer in i livet" undra när jag blir tok kär" undra undra och undra..

vet att man inte ska jaga kärlek, men kärlekn har stora problem med att komma till mig,
kankse för jag är så kinkig känslig och måste känna mig ganska säker, eller ja killen måste
få mig ganska säker, jag gillar killar som är halvt framåt och säger va dem känner och vad dem
vill med än. Inte tysta (oftast idioter) som inte säger ett skit.. eller dem som är för på som säger
för mycket inan dem ens tträffat personen ungefär? det är lite bullshit över dem.. tycker jag iaf
Alla är ju så olika, och alla sorter har jag råkat ut för, sen finns det dem som säger ytterst sällan
söta saker eller vad dem känner, dem känns mer äkta, men ändå fejk tycker jag.

Jag vill ha någon normal, som ba kan påminna mig varenda dag vem jag är och att jag är älskad över att vara just den jag är, och om jag mår dåligt eller är ledsen, ska det komma ett sms som gör än glad ;)
så tycker jag det ska vara.. jag tycker så mycket, jag bara hoppas på att hitta något så gulligt..

Min drömprins ska iafall se ut/vara
Längre än mig, bruna ögon (jag smälter då) sött leende (smälter ännu mera då)
brunt hår eller ja mörkt hår.. normal kroppsbyggnad.. mulligt är gosigt.. faktiskt..;)
Han ska vara omtänksam, bry sig väldigt mycket om mig, och påminna mig om vad jag betyder för honom..
han ska vara snäll, lika snäll som jag nästan, han ska uppskatta att jag är så snäll som jag kan vara..
han ska göra mycket för mig lika mycket som jag kan tänkas göra för honom..
framför allt ska han respektera mig som den kvinna jag är och älska mig för den person jag är.
Han ska verkligen inte..
Vara en dum jävel som utnyttjar min snällhet, och som inte uppskattar att jag är den snälla person som jag är.
Han ska inte vara egoist och "låtsas" bry sig om mig, han ska inte vara sån som inte hör av sig och har dåliga nledningar, som att " jag var för full" "men jag drack" "jag kände/hörde inte mobilen" "Jag glömde bort"
för då är det ganska uppenbart att man är cp i skallen haha.. Han ska inte vara en tjejtjusare och verkligen inte visa andra tjejer mer uppmärksamhet än mig... och han ska inte säga taskiga saker för att själv må bra eller för att få mig att må dåligt ( få dåligt självförtroende )..

Blä för det, aiight, been there done that!
Så vill jag ha det, (nu har jag vaknat upp igen) hahah .. där har ni min drömman typ..
hallå finns du där ute? ;)  haha du får ha mörka ögon har du sött leende går det också bra.
men du får inte vara någon modell eller superläckerbit me sexpack på magen.
me don't like that, konstig va? men jag gör inte det, jag gillar någon mjukt o krama hahahahha!

Jag gillar faktiskt mer gosiga killar än tuffa dryga killar som gillar o slåss..
dem är faktiskt ingenting för mig, så om du gilalr o slåss o tror du är snyggast get off ;)

Nej då ta inte allt så seriöst här, men det är bara hur jag önskar någon var..
självklart gillar jag blåa ljusa ögon också, jag har varit kär i en person som haft blåa ögon
och galet kär var jag faktiskt.. för det är insidan som gör utsidan :)

ååh, har inte ni också en bild av eran drömtjej eller prins? =)
tell me about it ? haha



IT*S RAINING MAN HALLELULIJA ;)




BYE BYE ;D ska fortsätta drömma om min drömprins hahah

Jo det bästa jag vet på killar är bruna ögon och sött leende.. då är jag smält fast pang bom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0