För bakis!

Godmorgon, nej eller ja va godnatt..
igår var en riktigt lyckad kväll, med en riktigt lyckad inflyttningsfest hos alexandra, hoppas hon inte får klagomål, inte ens jag skulle våga ha sådan fest om jag ska vara helt ärlig, Blandat med folk, jobbarkompisar andra vänner, och fokl man inte sett förut, asnice!

Jag drack ju sprit brukar inte dricka det men tänkte passa på när man är ledig dagen efter,
det hela slutade med att hm efter krogbesöket kom jag hem till alex på något vänster med henne då..
sen pladask ner på köksgolvet och skrek efter vatten, lovar er det tjöt i mina öron och hela världen snurrade runt omkring mig, den där känslan när huvudet snurrar, bläääääääääääääää.. fyfan.. och sen vaknade jag upp i alexandra sköna säng, helt underbar är den, sen blev det pizza.. så jävla bakis.. sen landet solat och fikat och firat mors dag spelat lite bandminton, sen blev det pizza igen.. nu blir det bad..


mm jag har ätit två pizzor.. omg.. eller hur.. lilla fia is trying to be a fatso.

nu har jag så sjukt mycket att göra, skjut mig? please.. jag hoppas inte jag jobbar i morgon..

bye bye asholes bilder kiommer kanske sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0