Forever young.

God efter middag då!
snart ska jag röra ihop min så kallade tonfisksallad, vet ej om man kan kalla det så men, tonfisk makaroner majs paprika broccoli har jag även i och kryddar, gott blir det iaf.. jag älskar tonfisk!!

Försökt ladda in bilder på denna blogg, går ju sådär alltså.. helt segt, vet inte vad felet är egentligen?

I morgon är man ledig, ska man enr på stan o göra den osäker.. ;) sen jobbar jag hela helgen..men det är skönt, kankse innebär att jag börjar ta det lugnt om helgerna, fast jag är sjukt sugen på en riktig festa loss kväll.

Hoppas att det blir snart och att jag inte jobbar efter så jag kan dricka min tequila eller dumble shot mohaha!
dyngrak ba yeah! haha det är inte kul, men det är kul att bli lagom dyng! =)

hur som haver kankse man gör något lugnt o stillsamt i helgen, som filmkväll myskväll, men vilka fan nappar på det nu när sommaren snart är här ;)  någon kanske ;) hehehe


åh lyssnar på skönaste låten.. Scooter – Stuck On Replay - Radio Edit =)

Åh jag ser fram emot sommaren, men nu måste jag börja fixa maten, sen ska jag fan lata mig, tror jag köper en cola för mina ynka pengar jag har, men först mat, på stora fat..



Lilla Chasper <3 Mosters älskling..

bye bye bajs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0