Försäkring :)

Det lönar sig att ha en riktigt bra försäkring, jag får tillbaka på min försäkring denna veckan, för sjukhuskostnader och lidande. Det sitter perfekt nu och så nästa vecka kommer lönen =)

Så nu är jag asglad, men jag väntar fortf på en del av min sjuklön, pengar pengar..

Det gäller att ha en bra försäkring faktiskt, Ska skicka in mitt ärr också, efterrsom att jag faktiskt skäms över hu det ser ut nu, inte alls vackert och det är väl färdigläkt nu? Det är inte ens ett rakt ärr, vem kuttade mig? haha

Aja tur att det sitter precis under bikinilinjen, annars hade jag haft det väldigt svårt på stranden.. usch kan inte ens tänka tanken.

Förhoppningsvis syns det mindre med åren.

Nu ska jag strax dra, ikväll blir det bilbingo i västerås, vi ville testa något nytt ;D men det ska bli kul, se om man kan tuta hem något idag =) HÅLL TUMMARNA!!


katjiiing Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0