Ge mig i morgon ;)

Jag kanske ser fram emot i morgon för mycket men Ja det är första gången jag gör det, för att det är så dyrt, och ja det kommer ske en liten förändring ;D Kommer vara endel tusenlappar fattigare, men några grader snyggare om inte annat haha :)

Råkade hamna på stan efter jobbet, fynda lite, eller ja ett par beiga shorts, sexy ;) och en rosa randig topp så sommar söt, och så köpte jag mig en ny parfym, tänkte först köpa den gamla jag hade, men Lukt tar ju en tillbaka, och eftersom att man går mot nya tider, vill jag ha en ny väldoftande doft, och jag tror jag valde en som är exakt mig, söt och somrig i doften, lite ovanlig tror inte många har den, Nina något hette den ;P dyyyr as hell också! 400 kr för en liten liten ynka flaska.... trodde den var mkt större...

Hur som haver, jag är värd detta som fan, och nu har jag saker planerat så ser allt posetivt, kanske blir det lite mera sömn i natt, sov bara tre fyra timmar i natt, för ibland är det som att hjärtat krossas på nytt, varför vet jag inte. Jag känner mig bara så extremt ensam ibland, fast jag vill vara det, mår inte hjärtat bra mår inte jag bra vem fan gör det egentligen? Men man ska inte röra andras ägodelar, även fast jag vill, festas och nej fy fia! haha

Jag ger upp allt det där skiten, nu lever jag livet som fan =)

Lägenheten sög, den var för grabbig, riktig pojklya ^^ haha bara o titta vidare =)

Men nu blir det bad, sen chips o cola i soffan tror jag om jag inte orkar göra något.
ska ju upp tidigt i morgon, har en speciell tid då, vad får inte ni veta, det får ni se sen ;) walla balla ;D


BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0