Ge mig next weekend!

För då grillar vi och dricker med jobbet, sen drar vi party sugna människor ut såklart, och jag såg idag att jag inte jobbar dagen efter, så jag kommer nog vara den fullaste och mest partygladaste, när fick jag sist släppa loss liksom? Har jobbat varenda jävla helg dem senaste helgerna, har väl varit full ändå men inte kunnat efterfesta eller göra något roligt :D so birng me allt he after partys on lördag haha!

Kaffe smakar skit men ska pina i mig det, igår var trevligt och lugnt för min del.
ville inte vakna ur min dröm, då jag skulle åka utomlands faktiskt.

Det sker v27 om jag inte har en lägenhen då =) vet man aldrig, vill flytta då, vill flytta fort!

lyckad dag igår iafall, hoppas kvällen blir lika lyckad, tippar på att jag tar det lugnt.


ska väcka sömntutan som sover så fint i min säng ^^

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0