Give me some luck?

huh? ;)

har varit på stan en sväng, testat kavajer, omg vad het jag är i det, om jag får säga det själv =) tycker det e riktigt snyggt med kavaj faktiskt, men man ser lite väl snobbig ut, men det får man väl se ut sen om man är det så är det väl en annan sak? HAHA! för snobbig är jag ju verkligen inte.

Så nu ska jag fråga mina ma'ma om hon har lite pengar till mig, lever fortf på sjuklönen bajs på det.
annars hade jag haft en helt ny kavaj nu alltså!!

Ge mig lite tur ikväll, skulle inte sitta fel att vinna, jag förtjänar det, så många gånger jag spelat bingo och så många gånger jag inte vunnit ju!!

Haha aja, ser fram emot i morgon kväll :) går ut med folk jag inte känner direkt, det är alltid spännande!

Jobbar ju helger så onsdagar blir ju mina nya dagar att gå ut på haha!

You smile I smile ;)




Aja önska mig lycka nu, dags o göra mig vacker hahah bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0