GÖRA VA DÅ?!

jag är så trött, det var så skönt att få sig en sovmorgon, får det i morgon med wiie, för i morgon är jag ledig, men idag är jag faktiskt inte det. vet inte om jag har någon större lust till att simma idag, har inte den orken, istället ska jag nog göra Potatis och brockoligratäng, för jag är så in åt helvetes sugen på det. Sen ska jag nog ha fisk till, det kan man väl ha? =) haha (kocken fia is speaking)

Jag är inte bäst på mat, men jag tycker det är kul att laga och trixa och mixa.. det är som ett intresse för mig, inget jag skulle jobba med iafall, men jag skulle nog kunna ta "matkurser" =) bara för att när jag väl blir gift och får barn så ska jag kunna laga goda maten =) HAHA nejdå!

Funderar faktiskt på va jag ska göra, om jag ska göra det där, känns som det är mycket jag ska göra.. orka?
ska nog börja med att äta något till frukost.

Behöver titta på glasögon också, måste ha det när jag brummar med bilen! Börjar med körkortet nu i juni förhoppningsvis. =) good va? ;D fast jag kommer bli jävligt sur om lillebror får körkort före mig, eller inte.. jag kommer bara vara glad över att övervinna min rädsla till att köra bil, mhm jag har en sån rädsla! :(

Jag tror jag kommer köra på någon, eller helt galet, bara för att jag är närsynt haha, cp man är.
men men alla är vi olika, med olika rädslor.

Jobbar kväll, buh.. haha hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0