Hårfärgen!

Börjar tröttna på att endel folk säger, "vad har du gjort med ditt hår" jag vet att det är slitet som stan på det långa håret där bak, bara för att jag var trög och blekte typ där tre gånger tre dagar i rad. OopS!! Tänkte nog inte riktigt dem där dagarna!

hur som haver, nu har jag Mörkblond hårfärg, ibland är den guldig ibland är jag grönhårig och ibland blond och brunt ibland, olika, men den är väl inte direkt fin. Den är askig "dammig" för att mitt hår är så slitet där bak.

Och nu till nästa fråga, ska jag lägg i en färg till? I have no idea, jag skäms nästan i detta, vill inte ha håret utsläppt eller något.  Jag vill ju bli blond, för jag är sötast i blond, men snyggast i brunett, eller tvärtom kanske? jag tycker jag är söt vilket som, men blondt det är ändå jag, det är fia, det är blondy liksom. Men tänk så ändrar jag mig så har jag lagt ut 2000 kr till frisören för att förstöra mitt hår ännu mera?

Jag har bestlutsångest, jag vet inte vad jag vill, vet att man inte ska bry sig om vad andra säger, men ibland är det lite svårt att motstå. Jag gillar att gå mot strömmen men då blir det oftast inte som jag tänkt mig.

funderar även på att klippa håret riktigt kort, så jag får bort det slitna håret där bak, kan behövas.

Men skitsamma, jag hittar en lösning snart, i morgon blir det mysigt och jobb så klart. =)
ser fram emot en skönt helg faktiskt, är helt slut efter supandet igår ^^

hade jag haft ork så lovar jag att ni hade fått en bild på mig, ska testa om det går o ladda upp, har ju sen helgen, då får ni ju se min sketna hårfärg också.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0