Hemlighet som endel vet haha!

jag har en hemlighet, och ni får inte veta den ännu, kanske i helgen, beror på, eller om ni stöter på mig kanske någonstans! haft en kanon dag, helt underbar, tog mig nästan tre timmar på stan det jag gjorde!
Sen fika och så vidare! lunch!

hur som haver Jag har ganska tråkigt nu, vet inte va jag ska hitta på, får inte duscha haha illa va?
Jag ska kanske fixa min mp3, köpte en ny idag, svart o rosa såklart, assöt ju!

ska kanske börja med att göra mackor, snacka skit med ma'ma och sen tycker jag att någon gör mig gladare?

I helgen kanske det bli fest i shlmt, av alla ställen, om inte hos alexandra av alla ställen, utgång blir det, och en tokfull fia får ni se för jag är äntligen ledig en söndag haha asg!



"kommer tycka synd om den personen som blir din om du någonsin lyckas finna någon annan"

"kan man inte behandla en kvinna med kärlek och respekt ska man inte ha en kvinna då ska man ha en man"


Shit alltså, skulel vilja skriva en bok! hahahah om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0