I get him high show him what a guy!

pa pa pa poker face, ah till o med den låten tar ju mig tillbaka i tiden, inte alls bra. usch (byter dirr) haha !

Gillar lady gagas låt, Alejandro faktiskt =)

Aja jag vet inte varför jag är vaken nu, blir kanon ljust i mitt rum ganska tidigt, och då får jag svårt att sova, så det jag ska inhandla är en fet rullgardin, jag orkar inte vakna av ljuset varenda morgon. Men idag vaknade jag av min ma'ma som klumpa upp, suck suck, min lediga dag, don't need this, har sovit helt oroligt också, drömt om jobbet. usch och fy!

Men jag tröstar mig med att shoppa online, fast nu funderar jag att på att gå ner på stan istället och köpa mig en kavaj, för det är en kavaj jag vill ha, så jävla snyggt att ha!

Och nu vet jag vilken hårfärg jag vill ha, såg det nyss på en modell på nelly.com, fast jag kankse inte kan gå direkt till frisören och säga hej jag vill ha samma hårfärg som modellen på nelly.com ;) haha asg

Tänker inte visa er, men det är blond fast inte ljust blek blond, mycket snyggare är detta ;)

aha, nu blir det frukost, sen kanske stan då när man ändå är vaken liksom, ska sola också tänkte jag..

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0