If you fall for me!

Var sak har sin tid, händer det så händer det, jag tror som sagt på ödet, och så är det med den saken. Jag tänker inte desperat ta mig in i något skit, jag tänker inte desperat göra något, Jag trivs bra som den ensama människa jag är just nu, det är skönt, men jag vill inge hellre än att kunna lägga kärlek på någon. Men som sagt kommer det så kommer det, jag är nog rätt kräsen, lite rädd också att ta mig in i något, men ni vet och jag vet att jag är en gosig och god människa =) inge snack om den saken! haha (skämt)

Btw, hade flyt på bingon, hela tre gånger tuta vi, två gånger jag en gång morsan =)
dock ska man icke berätta va man vinner, för det har inte ni med att göra, men tack jag gick med stor vinst!
så i morgon blir det trots allt en ny outfit till utgången =) ska bli så kul så det är inte sant va kul det ska bli!

Jag ska dricka med motta ändå för det behövs, men jag ska ändå ha kul =) Jag och min K!

nu sitter jag och "torkar" har brun utan sol all over me, hade ju blitt blekfis, inte snyggt ju, så kör me brun utan sol, den e riktigt bra, förutom endel fläckar som uppstår när jag inte orkar "torka" haha whatever jag blir brun!

Åh jag är så glad, och jag vet inte vad det är som gör mig så glad, är det du? är det jag? är det ni?!

Är det att jag har världens bästa människor runtomkring mig?, världens bästa morsa, det har jag helt klart!
vi har alltid varit nära varandra,s om bästa vänner, och mer o mer blir vi ju mognare jag blir med åren.
isn't that great? :) Men däremot saknar jag pappa, it hurts so bad, ni vet faktiskt inte hur det känns att ha en pappa som man inte har kontakt med så jätte mycket, och jag vet inte vems fel det är, hans? mitt? jag är väldigt nere för det ofta, och blev ju inte bättre av allt som hände. (ska inte tänka på det) suck dumma värld.

Hoppas på förändring.. vi börjar snart me körkortet tillsammans =)

Jag har kommit till det stadiet i livet då allt är så jävla bra, jag mår bra, jag har inte mått så bra på år känns det som, nej inte ens när jag trodde jag träffade kärleken mådde jag såhär bra!

fast det vänder ju fort, så nu ska jag hålla käft och torka klart och så vidare, see yah!

hoppas ni också känner att ni mår lika bra som jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0