It's cool fuck you!

Igår satt vi hela kvällen och drack öl tills solen gick ner i djurgården. gah jag måste flytta till söder bums!

Nu sitter jag och funderar på om jag hinner med bussen, men nu ser jag att jag inte gör det, så ska få i mig kaffet sen cykla sagta men säkert till jobbet, där ska jag även äta frukost, hoppas det finns något gottigott...
börjar elva, jobbigt va, och varfan tog solen vägen?

Blev även in en sväng på nybron, men jag gillar inte det stället, är det inte lite väl snobbiga personer där? visst man ser en del utstickare, men nästan alla killar är blonda och bakåtslickad? typ, det tycker jag är lite snobbigt.. och även dem som är brunhåriga har ju det bakåt, uuh!! inte direkt min stil, men ni är säkert jätte snälla!

Det ska va rufsigt och busigt och yeay det gillar jag =)


i veckan har jag lite o fixa till, hihi det ni!  GE MIG 25e hatar mitt hår, får panik snart, blää..


sug min tå gott folk hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0