Jag hatar kissies!

Fast ändå måste man läsa hennes blogg, men åh hon tjatar om att "kissie" bara är en roll, såg ni bella o tyra show igår? Ja, skämmigaste tjejen är ju kissie, hon var gäst där och ja hon blev knäckt. och hon var ju precis som Kissie och inte som Alexandra, så snacka skit om att hon har en roll, hon har ingen moral och är inte uppväxt på ett bra sätt bara, pissiecat! irreterad blir jag, hon tjatar om att hon hoppas alla småflickor har bra uppfostran av sina föräldrar så att dem inte tar efter Henne(kissie), det är hon som skulle behövt en bra uppfsotran, så att hon förstår att hon har tusentals små fans som tar efter henne. IDIOT kan vi tatuera i hennes panna tack.

regnväder ute btw, skönt det är att inte sova själv och inte vakna själv ibland, snart ska jag fixa mig jätte fort, sen iväg på min cykel, ska nog ha regnjacka i dag, orkar inte bil blött, idag är nog en rätt skön dag.. på jobbet..
vädret gör ju allt så mysigt, så hoppas på en mysig helg också, och hemmakväll, inte fan vill jag ut iafall!

BLÄÄÄÄ.... gäsp jag är så trött.. hejdå haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0