Just nu = galen ragata fia!

Jag blir "()¤()/¤()#/%?=??¤?)=¤(/%/%% galen på en del personer.
tala klarspråk för fan, tala så man förstår, tala inte i gåtor, beteer inte som mongolider.

Jag blir så förvirrad, Jag ger upp! Det handlar inte bara om mig, det handlar om andra.
kan man inte ta det sätter jag är på, det sättet jag ser på saker, då kan man dra eller gå !

Var bara tvungen att uppdatera att jag har grymt många tankar just nu, känns som en sömnlös natt, det har jag inte haft på länge, men åh jag blir så irreterad på EN DEL PERSONER!

"Leave me alone cause I feel like dying"

död åt alla tankar, hoppas få prata me mrs prince och få bort en del snurriga tankar kankse, iaf få skratta lite =)


stort jävla suck! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0