KÖRD ;D

haha ja jag är körd and I enjoy every minute!

Nu håller sprödbakade torskfilerna på att stekas i min stekpanna, ah min alldeles egna panna!
snart ska jag då äta, sen in i duschen och göra mig len, har köpt silvershampoo.. why?
för att I'm back in my days, och vad menar jag med det? secred ^^ är guldblond nu =) wonderful!!!!!

Blondy is back!

några saker ni inte visste om mig...
Jag älskar att göra min säng fin, jag älskar fina påslakarn, jag kollar alltid på påslakarn när jag är hoss folk..
jag köper alltid matchande påslakarn, eftersom jag har flera kuddar och sover med två tecken.. ;D

men nu har jag inte så matchande men har ett väldigt sött, och ett väldigt snyggt, whatever ;D

älskart.. och en sak till ni inte visste, jag är väldigt rädd för åskan..  :( hahah


Får väl skydda mig i några stora armar =) <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0