Kreativitet!

det har jag fullt av bara så ni vet det era mongolider =)

Fast jag har inte ritat målat skissat eller gjort något konstnärligt på länge, varför? tappat intressert ungefär..
känner att jag inte har tid, jag vet faktiskt inte varför, morsan kanske har pushat mig för mycket?
jag har flera tavlor här som ska bli målade, men dem blir typ täckta av damm, jag brukar måla när jag känner mig riktigt ledsen arg besviken glad? men jag antar att jag inte känt något aånt, inte ens i början av detta år.

Gjorde en tavla en gång, när min Barndomskärlek gjorde slut, för då var jag så himla ledsen haha
gjorde ett brustet hjärta som föll i bitar, mitt hjärta alltså.. svart mark gjorde jag av någon konstig anledning?
blå bakgrund, Och den norpade min syster av mig på en gång, ska ta kort på den så kankse ni får se, jag var inte gammal när jag gjorde den, kanske elva tolv år..  Och jag brukar säga antingen ramlar "hjärtat på den svarta marken eller ner i ett svart hål, eller så faller mörkret över hjärtat".

Jag har gjort en blomkruka med blommor i också, med galler i för, av någon konstig anledning där med haha
den norpade min syster också direkt, hon gillar dem, dem är ju inte sjukt proffsiga eftersom jag ändå var så pass liten när jag gjorde dem, men iafall.  Jag älskar att måla och det vet jag, men jag vet inte varför jag inte gör det?

Har en tavla jag är riktigt nöjd med från Estetiska bild kursen, det är en frukt skål, men då fick vi faktiskt måla av en bild, och ja jag gjorde det e iaf hyfsat bra =) haha

åh bara för det kom jag på att dem har Konst och bild kurser på den där jädrans skolan i munktell :O
tänk om jag skulle söka dit haha, skulle fan vara en dröm att bli bildlärare eller något, fatta va kul
att jobba med någon man älskar att göra :O omg jag kom just på vad jag vill bli!!!!!!!!!!!!!!! haha

Jag pratar för mycket skit i denna blogg, men vem har sagt att du och du och du ska läsa va?
detta är för mina närmaste sötnosar som bryr sig :)

Igår var iafall kul, köpte mega stora Jordgubbar också, haha ni ska få se bild om jag får upp bild.
annars ska jag nog städa lite, ringa frisören och på en lägenhet :)

Omg I'm so inlove I find you finally you make me wanna say o o o omg!!

njhhj

Big mama gubbe ;D typ tre som sitter ihop, alla va sådär stora
kolla själva utan för coop forum!

bye asshole!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0