Lägenhet!

Jag har bestämt mig vilken lägenhet jag vill ha, eller vilka, det finns ju flera st som ser likadana ut, vafan ska jag med en tvåa till? när en etta räcker gott och väl och genast blir mycket billigare. Och i Nyfors finns det fina ettor med kök =) Det ända jag önskar dem hade var sovalkov det är sjukt mysigt att ha det.. vill ha.. men verkar inte finnas några såna, och då ökar dem typ genast i hyra!

Så förut fanns det massor av såna här lägenheter lediga, men inte nu, men nu vet jag ju va jag vill ha. nu ska jag bara komma över till att våga flytta till eget. Menar har man inte fast jobb så kan det vara svårt att våga chansa.
Men vet att många gör det och klarar sig, dock får dem leva snålt, och det gillar inte jag att göra (A) hehe

Nu ska jag städa ifall man får besök ikväll, det vet man aldrig, jag orkar inte bry mig så där jätte mycket, för ja gär så trött så jag tänker nog inan något besök ens hinner komma. tror jag iafall, thih.


städa och göra mat, Ciao på er =)

Kommentarer
Postat av: joppa

Kolla hjalmarsson.nu finns en etta ledig med alkov typ 2900 i mån

2010-05-14 @ 18:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0